Hoe het nu gaat op stage

12 november 2021 - Gràcia, Spanje

Het gaat nu steeds beter. Ik ken het ritme en weet wat ik moet doen. Ik vind het ook nog heel leuk om te doen. En hebben een andere stagiair erbij en dat is ook gezellig op de werkvloer. En de kinderen leren je ook beter kennen. Ik had deze week een kind dat ze blij was om mij te zien dat die ging springen en mijn naam roept. En ook steeds mijn naam zegt als die iets doet. Dat is ook leuk om te zien. En ik mocht een keer mee naar de zwemles dat doen ze elke dinsdag. Dan gaan ze zwemmen met een groepje kinderen. Dat vind ik ook leuk om mee te maken dat ze zo de kinderen ook leren zwemmen via de kinderopvang.

1. Roos:
    12 november 2021
    Hé Nina wat leuk om te lezen dat je je weg vind op stage! En dat de kinderen je leuk vinden had ik allang in de gaten. Leuk om je bevindingen te lezen.
  2. Rinske:
    12 november 2021
    Hi Nina, super leuk dat ik kan meelezen op je reislogger! Wat tof dat je zo'n band aan het opbouwen bent met de kinderen en tof dat je mee gaat met de zwemles. Weer eens wat anders. Groetjes, Rinske
  3. Mientje Relouw:
    10 februari 2022
    Hoi Nina oma is trots dat je zo goed doet op stage. Fijn om te horen dat je het fijn vind om te doen. En dat de kindjes jou eik vinden. Ga zo door dan kom je er wel.
  4. Mientje Relouw:
    10 februari 2022
    Hoi Nina alweer een tijdje thuis,wat een leuke stageplek die we met eigen ogen mochten zien.Geweldig hoe je het gedaan hebt ,de leiding en zeker de kleuters waren erg blij met jou en wij natuurlijk ook. Super trots liefs opa